Voor verhalen die inspireren

Net als mensen, heeft ook iedere organisatie een eigen verhaal. Een verhaal met voorspoed en tegenslag, goede en slechte tijden, boeven en helden. Steeds meer bedrijven en merken zetten hun verhaal in voor marketing doeleinden.

Storytelling is een uitstekend middel om klanten en medewerkers te binden aan je organisatie. Zet je verhaal op papier. Vertel waar je voor staat, waar je vandaan komt en waar je naartoe wilt. Gebruik je verhaal om klanten en medewerkers te vermaken, te inspireren en je band met hen te versterken.

Met een goed verhaal kun je niet alleen feiten overbrengen, maar anderen ook emotioneel aanspreken. Bedrijven als Albert Heijn en Apple snappen dit als geen ander en zetten storytelling op grote schaal in om goodwill te kweken bij de consumenten. Jij kunt hetzelfde doen. Wat is het verhaal achter je bedrijf of organisatie?

Niet alleen je eigen verhaal kun je gebruiken. Een belangrijk onderdeel van storytelling is ook het verhaal van de consument. Laat je klant eens vertellen waarom hij juist voor jou heeft gekozen en wat zijn ervaringen zijn. Tevreden klanten zijn immers de beste reclame voor je bedrijf.

Interesse?

Meer weten? Ik kom graag een keer langs voor een kop koffie en te kijken wat ik voor je kan betekenen.  Neem gerust contact op voor nadere informatie. Je kunt me mailen of bellen op 06-2926 5879.