Leve de frisse, authentieke verhalen die met aandacht gemaakt zijn!
Net als mensen, heeft ook iedere organisatie een eigen verhaal. Een verhaal met voorspoed en tegenslag, goede en slechte tijden, boeven en helden.
Storytelling als marketing tool
Verhalen vertellen is een uitstekend middel om klanten en medewerkers te binden aan je organisatie. Zet je verhaal op papier. Vertel waar je voor staat, waar je vandaan komt en waar je naartoe wilt. Gebruik je verhaal om klanten en medewerkers te vermaken, te inspireren en je band met hen te versterken.
Hoe succesvolle bedrijven hun verhaal inzetten
Met een goed verhaal kun je niet alleen feiten overbrengen, maar anderen ook emotioneel aanspreken. Bedrijven als Albert Heijn en Apple snappen dit als geen ander en zetten storytelling op grote schaal in om goodwill te kweken bij de consumenten. Jij kunt hetzelfde doen. Wat is het verhaal achter je bedrijf of organisatie? Vertel of het laat je opdrachtgever eens aan het woord. Vraag een klant waarom hij juist voor jou heeft gekozen en wat zijn ervaringen zijn. Ook dat is storytelling en het werkt. Tevreden klanten zijn immers de beste reclame voor je bedrijf!
Interesse
Wil je weten hoe Omnibee jou kan helpen je verhaal beter voor het voetlicht te brengen? Ik kom graag een keer langs om kennis te maken en er meer over te vertellen!